Thursday, November 19, 2009

IM BACK!!!

Salam kepada semua yang membaca tulisan mila di BLOG mila ni... dah lama rasanya jari ni tak menaip di laptop untuk para peminat dan kawan kawan yang singgah di blog mila ni. Rindu rasanya untuk mengkhabarkan berita mila dan berkongsi suka duka mila di sini..

Seingat mila kali terakhir mila update blog mila adalah sebelum hai raya menjelang tiba.. Mila nak mohon maaf sangat pada semua, mila tau ada juga peminat mila dan pembaca blog mila yang setia marah mila sebab tak up date blog mila heheheh maaf ye... jng marah semua nnt kena jual heheehh... insya allah mila akan lebih kena pandai mengatur masa agar mila akan dapat selalu meng up datekan segala gala berkaitan kerjaya mila buat semua yang singgah di blog mila ok???

Atas permintaan mila akan update balik apa yang mila terlambat update..dan mila akn post gambar gambar mana yang boleh dikongsi bersama semua peminat peminat mila dan juga pembaca pembaca setia blog mila...exclusive buat anda semua!!! teruskan membaca blog MILA!!

SALAM,
MILA JIRIN

6 comments:

  1. hehehhe...hye kak mila...its ok kak...lagipon semua mungkin paham yang akak mesti busy kn...huhu..so..xde apa la tu...hehehe..apa2 pon..hope akak ceria selalu,jaga kesihatan diri,dan bijak mengatur masa-masa akan datang..insyaAllah..

    btw,drama kau dan aku,best..hehehe..cayalah kak mila...keep it up sis.. ;)

    ReplyDelete
  2. Yay! Akhirnya!
    X sabar nak tgk gambar n citer xklusif Mila :)
    Xpe take ur time k? Tapi jgn tunggu sampai next year plak for ur next entry :P

    ReplyDelete
  3. tau xpe... lama x dgr citer baru kak mila... tp disebabkan sy nie peminat nombor 1 kak mila.. takpe sy maafkan.. hehehe... update la citer kak mila kat indon masa wat shooting citer kau&aku... katanya ader gempa bumi??? citer la... rindu kak mila

    ReplyDelete
  4. mnat ngat nga kak mila
    lagu kak mila sume best2
    citer kau dan aku pon best
    hope kak mila terus maju
    luv u!!

    ReplyDelete
  5. kak mila....leh x saye nak kenal mamat hensem dlm klip video aku lebih tahu??please.........nanti reply laa balik kat fb saye....mila nisa.hehehe...cilok name kak mila so bye2

    ReplyDelete