Friday, February 19, 2010

HOLIDAY AT LANGKAWI :)

welcome to langkawi
Hi semua! apa kabar? Mila harap anda semua dalam keadaan baik dan happy selalu bersama keluarga dan orang teristimewa.
Ok lah, kali ni mila nak cerita sedikit tentang trip Mila ke Langkawi tempoh hari. Memang best sangat sebab yer lah, selalunya kalau Mila ke langkawi mila pergi atas urusan kerja kan? tapi kali ni Mila dan keluarga pergi bercuti heheheh best sangat sangat.
Perjalanan bermula seawal jam 9 mlm.. Mila dan keluarga bertolak dari Kuala Lumpur ke Kuala perlis.
Memang lama sangat perjalanan tapi memang best. Yer lah waktu ni lah Mila ambil peluang untuk lebih meluangkan masa untuk keluarga.. Pada mula nya ingat nak ambil flight terus ke langkawi.. tapi atas kata sepakat semua ahli keluarga yang nak naik feri jadi kitaorg pun drive lah ke kuala perlis. Kalau anda semua nak tau, sebenarnya feri ke Langkawi ada tiga tempat. Kita boleh naik feri dari penang,kedah dan perlis. Tapi dalam tiga tiga feri terminal ni, terminal di perlis lah  yang lebih cepat sampai ke langkawi :)
Setibanya di langkawi, Alhamdullilah tak hujan dan cuaca pun ok. Kitaorg tinggal di sebuah resort yang berdekatan dengan pantai. memang best sangat sangat. 1st day kat Langkawi tak banyak aktiviti sangat. sebab yeer lah penat sangat dari KL-Langkawi.. jauhhhhhhh
 Bestnya naik cable car!!















  

  












Banyak Juga lah Aktiviti yang Mila dapat buat ngn keluarga Mila Di Langkawi..
Yang paling penting dapat pergi snowkling heheheh boleh tengok hidupan laut.. best dapat tenang kan pemikiran...
Yer lah, mila dan keluarga Mila Memang suka pergi pulau... yerlah dah nama pun orang pulau pinang kan hahahah..
Ok lah, sebenarnya banyak lagi gambar mila nak post tetapi disebabkan mila mencari cari gambar mila snowkling tak jumpa jumpa so, next time lah mila upload bila dah jumpa foldernya dalam hard disk ni heheheh..
Ok, lah apa apa pun jaga diri anda baik baik.. hiasi peribadi dan sayangilah orang yang menyayangi kita terutama keluarga kita..
Salam,
MILA JIRIN

1 comment:

  1. Hai kak Mila....tak geli ke dgn ular tu.Kita dulu pegi Langkawi terinin gak nak pegang ular tu tapi takut..eh bukan , geli

    ReplyDelete