Wednesday, March 31, 2010

Kau Dan Aku Rap Party

Kau dan Aku Rap Party!!! Sebenarnya Rap party ni berlangsung awal tahun 2010. Pihak Astro mengadakan Rap party ini bukan saja buat para pelakon tapi juga buat pemenang Betuah kuiz Kau dan Aku yang di adakan di Radio Era.

Kalau anda semua nak tau.. pemenang tersebut dapat membawa rakan seramai 50 orang wowwwwww.. Memang best lah.. yang paling penting Rap Party Kau Dan Aku ada tema tau.. Hawaiiii Temanya... hahahahaha...
Semua orang apa lagi... Ber Hawai lah jawapnya..

Disini mila ada beberapa gambar sekitar Majlis Rap Party Kau dan Aku buat tatapan anda semua...

Sebelum ber party daftar dulu.. kalau tak tak boleh masuk :)
Tema Hawaiannnnnn!! hhehehe bolehlah kan :) emergency
Sebelum masuk lets Photo photo with the crew
Makan time yeahhhh
Sebahagian daripada Pelakon Kau dan Aku
Sewaktu persembahan..Mila dan Akim dan
Pemenang Kuiz KDA
Semua pelakon KDA berkumpul
Tengok apa tu.. Mila sorang jer pose :)
Sebelum balik pose dulu
Kepada semua pelakon Kau Dan Aku... love u so much!!!!! pada semua yang selalu menonton Kau Dan Aku jangan lupa teruskan menonton Kau Dan Aku. Kalau nak tau Kau Dan Aku dah bertukar waktu siaran ke hari Ahad jam 9 mlm ni astro Ria..

Jangan ketinggalan menonton Kau dan Aku... tinggal beberapa episod saja sebelum habis :)
Ok lah...sampai jumpa lagi

Salam..
MILA JIRIN

1 comment: